|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
Bollnäs V64 11/4
Som Redén diggare så är Bollnäs givet imorgon!
Få se Rubys Sverige debut, Miss Sue V, Rascal Zet och Confectioner. Ruby framför allt ska bli enormt kul att se. Tillhörde kulltoppen i USA som tvååring.
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Fartmässigt måste Ruby vara stenklar, men 2140 och uppullning kanske inte hästen är van vid..? Vi får se i morgon, kul iaf..!
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Citat:
Jo, sant men tror den vinner detta lopp oavsett vad, möter ju nada, dom kommer bara se Daniels rygg i horisonten när han försvinner till enkel seger. Confectioner tror jag med vinner, kommer även gå bfro. Miss Sue V slipper Marre nu så den seglar upp till en tänkbar vinnare med. Sjuk i senaste starten men tränat bra nu. Rascal Zet kan vinna den också..hahaha Låter ju helt sjukt med 4 Redén spikar. Får stanna vid dom två första, kan jag inte med att välta, kanske inte Sue V heller. Längta till fredag! |
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
Avd-5 har ett spännande kallblodslopp jag ser fram emot.
Dels för att en släkting äger 1 Juni Kongen som varit riktigt fin på Vincennes. Framförallt uppspelt är jag över att 3 B.W.Modde är tillbaks igen efter operation pga kolik. Detta var en riktig kanon som treåring och vann 9 av 12 lopp. Bra i comebacken även om utan chans mot Hellin Faxen. (Min käre far ringde när B.W.Modde skulle göra sitt första lopp och sa åt mig att jag kunde satsa allt jag äger och har, fick 4.1 ggr pengarna så ångrar ju nu att jag inte spelade allt men 1000kr blev snabbt 4100. Oväsentlig information men jag är uppspelt över att få se denna på banan igen. ) Bakom dessa hittar jag 9 Farmbaron som står lite dumt till med bakspår då denne är snabb ut men kanske kan få loppet. Sista hästen jag plockar med är 7 Hulte Magnus som inte alls gynnas av kort distans men skulle det gå undan kan han komma till slut. Tar man fler kan man väl ta alla. Rank 3-1-9-7 Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+3) |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
Fan hittar ingen info om henne blir knäpp
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Finns väl inte så mycket mer att säga? Något speciellt du söker?
Han lade ju om taktiken med denna, att inte köra för spets då hon bara har en speed och då hellre spara den till sist. Låter som det nu med. Läste en otroligt uppåt intervju med Petri/Beer Summit. "Gick 1.12,5/1600 meter på Solvalla förra onsdagen och det var åkandes och Jorma som körde var mycket nöjd. De snackade om Redéns snabbjobb den dagen, men de missade nog den bästa av alla.Det var synd Maharajah blev struken, det hade varit kul att besegra honom. Skämt å sido, min häst känns bra och jag tror han gör en bra insats och jag skulle tro Jorma testar i ledningen. " (Syftar till Delicious jobb då på Valla som var i dom flesta travnyheter) Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SuperFinnen (+2) |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Någon som fått info från JOP? Skulle ju vara intressant att höra hur han rankar sina.
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
någon som har tt till Bollnäs ikväll
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Flerbong och sen luta sig tillbaka i soffan med en kall och bara njuta av Redens otroligt fina hästar..........
![]()
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+10) |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|